12 diciembre 2011

agenda: mercados en alaró





Tradicional Mercat de Nadal d'Alaró a la plaça de de la Vila. Divendres 16 de desembre a partir de les 17,30, el 17 i 18 des de les 10 del matí.
Hi haurà parades amb productes per a tots els gustos. Bijuteria,adorns nadalencs, accessoris, mantes i complements patchwork, joguines en feltre, articles de regal, malabars i malabaristes.També ens acompanyaran els nostres amics de "Drets Humans", que tindran, al costat dels artesans, la seva parada.
I en el cor del mercat gaudirem de la cuina internacional, a càrrec de veïns que s'atreveixen amb vi calent, sobrassada i embotits fets a Alaró, salsitxes alemanyes, creps, delícies colombianes i rebosteria.
Dissabte a la tarda i diumenge al matí participa al taller. Podràs fer la teva pròpia joguina. Organitza: Ensaïmada Malabar


Tradicional Mercadillo de Navidad de Alaró en la Plaça de de la Vila. Viernes 16 de diciembre a partir de las 17,30, el 17 y 18 desde las 10 de la mañana.
Habrá paradas con productos para todos los gustos. Bisutería, adornos navideños, accesorios, mantas y complementos en patchwork, juguetes en fieltro, artículos de regalo, malabares y malabaristas. También nos acompañarán nuestros amigos de “Drets Humans”, que tendrán, junto a los artesanos, su parada.
Y en el corazón del mercadillo disfrutaremos de la cocina internacional, a cargo de vecinos que se atreven con vino caliente, sobrasada y embutidos hechos en Alaró, salchichas alemanas, crepes, delicias colombianas y repostería.
Sábado por la tarde y domingo por la mañana participa en el taller. Podrás hacer tu propio juguete. Organiza: Ensaimada Malabar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario